Positive Education Oy keskittyy positiivisen psykologian, positiivisen pedagogiikan ja laaja-alaisen hyvinvointiopetuksen sekä ratkaisukeskeisen valmennuksen (coaching) kouluttamiseen laajoissa koulutusohjelmissa Suomessa ja ulkomailla.

Olemme kouluttaneet positiivista psykologiaa ja ratkaisukeskeistä valmennusta yli 15 vuoden ajan Suomessa tuhansille yksilöille sekä yhteisöille pitkän valmennus- ja koulutusuramme aikana. Erityisosaamistamme on tuoda tieteellinen tutkittu tieto sovellettavaksi hyvinvointiosaamiseksi opettajille ja kouluille sekä kouluissa opetettaviksi hyvinvointitaidoiksi. Vuonna 2020 laajennamme koulutustarjontaamme myös kansainvälisille markkinoille.

Seuraa meitä:

0
  • No products in the cart.
0
  • No products in the cart.
0
  • No products in the cart.
Palautteita koulutuksesta

Palautteita

Palautetta Positiivisen pedagogiikan ja laaja-alaisen hyvinvointiopetuksen koulutusohjelmasta viime keväänä valmistuneilta Positiivisen pedgogiikan ja laaja-alaisen hyvinvointiopetuksen opettajilta vuosimallia 2018!

Saimme ryhmältä koulutuksen arvosanaksi asteikolla 1-5 huikeat 4,9 keskiarvon – lämmin kiitos luottamuksestanne.

Hyödyllisyys 0
Kouluttajien ammattitaito 0
Suosittelisitko koulutustamme? 0
Hyvinvoinnin vahvistuminen 0
  • Koulutusohjelman jälkeen työni pohjautuu vahvasti positiiviseen pedagogiikkaan. Aion tehdä läsnäoloharjoituksia päivittäin, ja luonteenvahvuudet, tunnetaidot, vuorovaikutustaidot ovat keskeisessä osassa arkea.
  • Suurimman vaikutuksen koulutuksessa teki se, että jokaisen koulutukseen osallistujan oma elämä mullistuu koulutuksessa opittujen tietojen ja taitojen avulla. Hyvän elämän taidot tuovat ihan uutta ulottuvuutta omaan elämään mutta myös opettajan työhön.
  • Olen löytänyt uudestaan opettamisen ilon. Koulutuksen pohjalta olen tehnyt itselleni opettajan huoneentaulun, joka on perusta opetukselleni. Olen saanut teoreettista ymmärrystä positiivisen pedagogiikan käyttämiselle ja paljon konkreettisia harjoituksia.
  • Koulutusviikonloppujen jälkeen oli todella voimaantunut, rauhallinen ja järkkymätön olo. Koska opettajan työ on rankkaa, ja koulutuksesta voi oppia keinoja auttaa oppilaita, jotka ovat jumissa omien vaikeiden ajatustensa kanssa, ja samalla voi kehittyä itse ihmisenä, opettajana ja kollegana.
  • Parasta koulutuksessa oli: Kaikki! – teoria ja käytäntö, ryhmän läheisyys, te rakkaat kouluttajat, elämänmakuisuus, lämpö, myötätunto. Se että tästä sai niin paljon omaan elämään hyvinvointia.
  • Kouluttajien asiantuntemuksen ja innostuksen kautta syntynyt mieletön ryhmähenki sekä käytäntöön suoraan siirrettävät harjoitteet.
  • Olin pitkään kaivannut itselleni jotain, jota en tarkkaan ollut osannut edes määritellä. Ehkä positiivisempaa otetta työhän ja elämään yleensäkin. Ja niitä sain. Sain uutta tietoa, positiivista asennetta, intoa raskaaseen työhön. Sain kirjavinkkejä, paljon käytännönharjoitteita, ihania ystäviä. Sain varmuutta siihen, mitä oikeasti kannattaa opettaa. Läsnäoloa, vuorovaikutusta, vahvuuksia, tunnetaitoja jne.
  • Suurkiitokset koko kouluttajatiimille upeasta koulutusohjelmasta! Koulutuksen ansiosta kuljemme kohti parempaa huomista ja syvempää inhimillisyyttä. Tässä maailmassa tämän koulutusohjelman teemat ja sisällöt ovat enemmän kuin tärkeitä, kaiken olemisen ja tekemisen ydin. Tätä me kaikki tarvitsemme, voidaksemme toimia itsemme ja toisten parhaaksi.
  • Parasta olivat kouluttajat ja heidän syvälle luotaava ammattitaitonsa. Ilman heitä koulutus ei olisi mennyt niin paljon pintaa syvemmälle. Aitous, läsnäolo, rakkaudellisuus, henkisyys, tieto/taito, muutamia vahvuuksia mainitakseni. Upeita olivat myös vierailevat luennoitsijat, joka ikinen.
  • Oma jaksaminen saa aivan uudet puitteet. Koulutusohjelma on elämän mullistava kokemus, joka antaa konkreettiset, rautaiset ”työkalut”, jotka eivät ole sanan helinää ja hienoja korulauseita, vaan jotain kestävämpää ja konkreettisempaa, omakohtaisesti koettua.
  • Suosittelin koulutusta eräälle opettajalle, joka näytti hyvin väsyneeltä. Kerroin, että koulutusviikonloput eivät vieneet voimia, vaan päinvastoin ne olivat hengittäviä, tasapainoisia kokonaisuuksia, ja niiden jälkeen olo tuntui useimmiten voimaantuneelta. Mutta uskon, että kaikkein paras valttikortti suositusten kertomisessa on se oma sisäinen hehku, joka itsessä herää, kun alan puhua koulutuksesta. Se jos mikä vakuuttaa.
  • Elämäntaidot ovat elämän tärkeimpiä taitoja! On erittäin merkityksellistä, että saan opettaa oppilaille taitoja, joiden avulla heidän onnellisuutensa ja hyvinvointinsa kasvaa ja vahvistuu.
Ilmoittaudu Positiivisen pedagogiikan ja laaja-alaisen hyvinvointiopetuksen koulutusohjelmaan.
  • Sain koulutuksesta todella paljon: Työhön suhtautumiseni on muuttunut mm paljon rennommaksi ja keskustelevammaksi oppilaiden kanssa. Oppilaat pyytävät läsnäoloharjoituksia ja kuuntelevat aina hipihiljaa, kun puhumme myötätunnon merkityksestä.
  • Olen todella tyytyväinen koulutusohjelmaan ja että päätin osallistua siihen! Syvä kiitollisuus on vallitseva tunteeni tästä koulutuksesta, jota lämpimästi suosittelen kaikille.
  • Sain työkaluja lasten kohtaamiseen, oppituntien rakentamiseen ja myönteisen vuorovaikutuksen luomiseen ja ylläpitämiseen. Salliva, kuunteleva ja toista arvostava kohtaaminen on taito, jota haluan jatkossakin kehittää lisää. Haluan syventää osaamistani läsnäolotaidoissa ja myönteisen vuorovaikutuksen vaalimisessa.
  • Elämäntaitojen ja hyvinvoinnin toivoisi olevat keskeisemmällä paikalla kasvatuksen kentällä. Jokaisen oppilaan potentiaalin huomaaminen on taito, johon kannattaa panostaa.
  • Sain koulutuksesta paljon ideoita, työkaluja ja uutta virtaa opetustyöhön. Lisäksi sain varmuutta siihen, että elämäntaidot ovat todella tarpeellisia opetettavia taitoja. Kehityin myös itse opettajana, kasvattajana ja ihmisenä. Vuorovaikutus-, tunne- ja onnellisuustaitoni kasvoivat. Puolisoni antoi myös palautetta positiivisesta kehityksestäni.
  • Paras koulutus, missä olen ollut! Olen pahoillani niitten puolesta, jotka eivät tartu tähän tilaisuuteen. Koulutus mullisti omaa ajattelua. Jokaista koulutuskertaa odotti innolla.
  • Pystyn ottamaan oppilaiden hyvinvointia ja itsetuntemusta lisääviä välipaloja oman aineen opetuksen lomaan. Opin asennoitumaan paremmin haastavien oppilaiden käytökseen ja keskustelemaan asiasta heidän kanssaan ratkaisukeskeisemmin.
  • Uskon, että käytyäni tämän koulutuksen olen parempi opettaja. Tietotaitoni elämäntaitojen opetuksesta lisääntyi valtavasti ja sain rohkeutta sekä työkaluja opettaa erityisoppilailleni laaja-alaisia hyvinvointi- ja elämäntaitoja, joista heille on oikeasti hyötyä elämässään.
  • Kiitos aivan miljoonasti tästä koulutusvuodesta. Nämä opinnot olivat parasta, mitä koskaan olen opiskellut.
  • Parasta oli koulutuksen kokonaisvaltaisuus. Se auttoi kasvamaan ihmisenä, opettajana ja äitinä. Voin paremmin sekä fyysisesti että henkisesti.
  • Opiskelu antaa mahdollisuuden kiireettömään elämäntaitojen pohdintaan ja ylipäätään kiireettömään olemiseen hyvässä ja inspiroivassa seurassa. Todella energisoivaa. Koulutus on iso satsaus myös omaan hyvinvointiin ja omaan työssäjaksamiseen. Se on ollut myös olennaisen tärkeä oivallus, että elämäntaidot ovat opittavissa ja etenkin opetettavissa olevia taitoja. Siihen koulutus antaa ihan loistavia työkaluja niin kuin ylipäätään hyvinvoinnin edistämiseenkin mihin opetussuunnitelmakin meitä velvoittaa.
  • Työni on saanut uutta sisältöä. Olen jaksanut olla parempi opettaja. Oppilaat ovat oppineet vuoden aikana keskittymistä ja rentoutumista. Toisten hyväksyminen ja suvaitseminen on lisääntynyt. Luokassani on hyvin harvoin erimielisyyksiä. Koko koulussa on ystävällisempi ilmapiiri.
YouTube
LinkedIn
Share
RSS
Seuraa sähköpostilla